Bij Sam en pat - Reisverslag uit Pierson, Verenigde Staten van Lieke Weert - WaarBenJij.nu Bij Sam en pat - Reisverslag uit Pierson, Verenigde Staten van Lieke Weert - WaarBenJij.nu

Bij Sam en pat

Blijf op de hoogte en volg Lieke

21 September 2015 | Verenigde Staten, Pierson

Vandaag hadden we lekker uitgeslapen en zijn we daarna gaan ontbijten. Hierna hebben we de koffers gepakt en de Amerikanen opgebeld of het goed was dat we er aankwamen.
De autorit was de langste tot nu toe 4,5 uur.
Het dorpje waar de Amerikanen woonden was een echt redneck dorp. We werden hartelijk ontvangen we werden metreen naar de spareribs toegfebracht. De spareribs hingen al 2 uur te braden en roken lekker. Daarna kwam pat er aan ze was zo blij en verrast dat we er waren.
We kregen een rondleiding over het landgoed en het huis.
De 2 dochters Christy en Kelly waren ondertussen ook aangekomen. Om 18:00 gingen we eten. Ze vertelden dat we om 22:00 naar de bloemen (night Cyprus) moesten kijken want die gingen dan open. We vertelden over key west en de zonsondergang en dat we die niet helemaal zagen omdat deze achter het eiland weg ginbg. Pat zei dat ze hier een veel mooiere hadden. Zo gezegd zo gedaan met zijn alleen in de truyck ( de jongens op een stoeltje op een flat mat en de meiden achterin. Sam reed.
We gingen naar een meer toe voor de zonsondergang, en idd deze was veel mooier dan op key west. Dit was niet met woorden te beschrijven. Na de zonsondergang gingen we terug. Sam zei dat hij ons de volgende dag mnee zou nbemnen naar het meer om daar de springs te laten zien.
En dat we zeker danb nog 1 nachtje moestern blijven.

De volgende ochtend hadden we ontbeten bij pierson restraurant hierna gingen we met de boot mee.
Sam had nog nooit 5 mensen op de boot gehad dus om grote snelheid te maken moesten de jongens naast hem gaan staan zodat de voorkant ietrs omhoog gaat zoals m'n e te een vliegtuig. Al gauw bleek dat dit goed ging en dat de boot het gewicht aankon van 5