Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Lieke Weert - WaarBenJij.nu Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Lieke Weert - WaarBenJij.nu

Miami

Blijf op de hoogte en volg Lieke

07 September 2015 | Verenigde Staten, Miami Beach

Vandaag zijn we van marathon naar Miami gegaan. Ditv was ongeveer 2,5 uur rijden.
Het rijden in Miami was niet moeilijk maar het is er wel druk. De mannen lekken hun ogen uit want er reden veel dure auto,ss.
Toen we aankwamen konden we nog niet inchecken, we zijn daarom naar het een bar/restaurant gegaan om iets te eten en te drinken.
Om 15:00 was het tijd om in te checken in het hotel room mate lord bvalkfour. De koffers hoefden we zelf niet mee te nemen naar de kamer dit werd voor ons gedaan. Dit waren wij niet gewend.
De kamer was erg mooi met een beetje uitzicht op zee.nadat iedereen was gfesettreld op de kamers konden de zwermpullken weer tevoorschijn worden gehaald. op naar het strand. Het strand was de straat oversteken, lekker dichtbij dus.
Het strand was voor een groot deel aangelegd en je kon daardoor ook ver de zee in lopen.
Na het zwemmen zijn we naar het winkelgebied gelopen langs de restrsuyreantyjhes. Een. Hgele rit 25 minuten. Bij de restaurantjes was hert erg druk en er liepen veel getinte mensen rond. Op een gegfeve moment zijn we een straat op geschoven van het strand af omdat het niet meer leuk was.
We waren blij dat we de winkjerls hadden bereikt. Ook in het winkelgebied waren er restaurants, daar hadden we lekker bij een Italiaan gegeten.
Na het eten Warren de winkjerls nog steeds open. Dus ook na het etern shoppen. We gingen ook weer lopoenbd rich5ing het hotrl. We wilde eigenlijk s,avonds nog een club bezoeken maar door het teruglopen naar het hotel kwamen we erachter dat er niet zo,n fijne mensen buiten liepen opstreaat duys hebben we bij terugkomst in hgetg hotel op d3 kjamer een wijntjhe en biertje gfepakt.