Seaworld - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Lieke Weert - WaarBenJij.nu Seaworld - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Lieke Weert - WaarBenJij.nu

Seaworld

Blijf op de hoogte en volg Lieke

31 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Orlando

Vanochtend zijn we om 8 uur op gestaan om naar de wallmarkt te gaan.
We wilden flesjes water gaan halen en ontbijten.
Toen we buiten de hotelkamer kwamen was het al erg warm. We moesten wennben aan de warmte.
We reden naar de wallmarkt en haalde flesjes water broodjes en fruit. Hierna gingen we ontbijten bij de MacDonalds welke in de wallmarkt zat.
Het ontbijt was een echte calorieënbom. Scrambled egg hamburger orange juice broodje
Na de boodschappen gingen we naar seaworld wat op loopafstand was van ons hotel. Het park was erg mooi en ook voor de mannen achtbanen.
Zo was er een pinguïnride waar we op het einde echt penguins konden zien. 1 pinguïn was dol op de camera, dit was erg leuk om te zien. De shows met de dolfijnen en orkas was ook erg mooi