De vliegreis - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Lieke Weert - WaarBenJij.nu De vliegreis - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Lieke Weert - WaarBenJij.nu

De vliegreis

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Lieke

30 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Orlando

Vanochtend 30 augustus zijn we in alle vroegte (4 uur) vertrokken naar Schiphol.
De ouders van Frank en de vader emn zus van Jeroen hebben ons weggebracht. Omstreeks 6:45 waren we op Schiphol. Daar hebben wij nog foto,s gemaakt en koffie gedronken.
Om kwart voor 8 gingen we inchecken dit moest je zelf doen via een automaat. Een mevrouw van de Vliegmaatschappij had ons geholpen en hierna konden we de koffers afgeven.
Nog een laatste zwaai naar de ouders en we konden door de douane.
De eerste vlucht naar Frankfurt was vertraagd met 25 minuten. Deze vlucht was ongeveer 1 uurtje. We kregen tijdens deze vlucht een broodje.
Toen het vliegtuig was geland moesten we snel naar gateZ hier moesten we nog een keer door de paspoortcontrole. We hadden niet zo veel tijd.
Het vliegtuig waar we nu mee gingen vliegen was enorm, we zaten met zijn vieren naast elkaar.
Tijdens de vlucht kregen we meer dsan gedacht 1 keer diner en 1 keer luch en genoeg drinken.
De vlucht was erg lang 10 uur we waren blij dat het vliegtuig was geland dat we de benen konden strekken.
De vliegtuig hal in Orlando was erg verouderd en heel ouderwets.
Hert wachten op de auto duurde erg lang erg amerikaans.
Frank vroeg aan de man van de autoverhuurder dat ie dsacht dat hij een toyato soenna kreeg. De man zei: thus is an American.
Toen we eindelijk de auto hadden konden we naar het hotel.
Bij het hotel